Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) спільно з Громадською спілкою «Мережа правового розвитку» проведено моніторинг прозорості та доступності судів через оцінку відвідувачами суду.
За результатами опитування громадян-відвідувачів суду складено Аналітичний звіт «Оцінка рівня задоволеності громадян якістю окремих аспектів функціонування судів Полтавської області», у якому досить високо оцінено якість роботи Октябрського районного суду м.Полтави за основними вимірами.
Оцінка проводилася за 5-ти бальною шкалою.
Так, у Октябрському районному суді м. Полтави :
- найкраще забезпечуються «Повнота та ясність інформації» (4,47),
- високу оцінку мають показники «Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо: справ, що призначені до розгляду» (4,59),
і «Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо: зразків документів (заяв, клопотань тощо)» (4,58),
- найнижче респонденти оцінили «Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо: розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень» (4,31).
- Найгірше в суді забезпечується «Дотримання термінів судового розгляду» (4,11). Респонденти зазначають, що не завжди враховується побажання при призначенні дня та часу засідання (3,88), порушується графік початку останнього засідання (3,95). Опитані вважають не обґрунтовані затримки/ перенесення слухань у розгляді справ (4,30).
Критичний аналіз результатів опитування та їх обговорення суддями та працівниками апарату суду дозволив розробити наступні рекомендації:
* удосконалити доступ для людей з обмеженими можливостями до приміщень суду (3,96);
* контролювати якість роботи працівників апарату суду (працівники апарату суду припускаються помилок, які призводять до виправлення описок у документах та (або) порушення строків розгляду справ) (3,89);
* враховувати побажання учасників судового процесу при призначенні дня та часу засідання (3,88) та більш обґрунтовано пояснювати учасникам судового процесу причини затримки (4,30);
* звернути увагу на дотримання працівниками апарату суду строків повідомлення учасників судового процесу про початок засідання (повістки та повідомлення про розгляд справи) (4,32);
* забезпечити достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання (4,10).
Отже, не зважаючи на досить високі результати опитування, Октябрський районний суд м.Полтави, врахувавши думку громадян-відвідувачів, продовжить свою діяльність щодо вдосконалення роботи суду для більш комфортного перебування в установі учасників судового розгляду, дотримання термінів розгляду справ і призначення їх до розгляду та зменшення кількості помилок у роботі працівників апарату суду.
Більше детально з результатами Аналітичного звіту можна ознайомитися за посиланням https://ldn.org.ua/wp-content/uploads/2019/09/USAID_LDN_Courts-Evaluation_Report_Poltava_2019.pdf.
Прес-служба суду